Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Poinformuj nas o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail: biuro@clinictech.pl W treści wiadomości wskaż przyczynę reklamacji, datę zakupu produktu oraz dane kontaktowe.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Clinictech
ul. Jerzmanowska 79
54-530 Wrocław
tel. +48 783 421 785
4. Na każdy produkt dostępny w sklepie udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.
Zwrot towaru
Zgodnie zobowiązującym prawem, przedsiębiorca ma 14 dni na zwrot towaru, jeżeli nie został zakupiony do wykonywania działaności gospodarczej lub zawodowej. Powyższa zasada nie obowiązuje spółek handlowych.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz potrzebne oświadczenie i wyślij na go na nasz adres wraz z oryginalnie zapakowanym zwracanym produktem/produktami:
Clinictech
ul. Jerzmanowska 79
54-530 Wrocław
tel. +48 783 421 785
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami, dołącz także fakturę.